Godmorgon

Godmorgon gottfolk! Förlåt för den asdålig uppdateringen.. Jag har hela tiden påbörjat ett inlägg och sen ångrat mig och inte orkat. Förlåt! Oj jag har faktiskt inte bloggat på hela veckan. Men det är faktisktist sportlov.
Som ni vet så var jag Tove och Linn på kryssning. Det var toppen! Fett kul! Jag fixar ett enskilt inlägg med massa bilder från det, eller så finns det på facebbok. @Evelina Andersson!
I onsdags var jag med Sophia ett tag på eftermiddagen.. jag sov även där. Det vart väldigt sent och så. Men vi hade jättekul! Igår åkte vi till västerås och shoppade lite grann. Köpte lite vår kläder och så. Bilder kommer på det också! Idag är det fredag.. snart är lovet slut! Idag ska jag bara vara hemma och fixa lite småsaker. Idag fyller även min lillebror år! Så ikväll blir det mys med familjen. Tacos har han bestämt attt vi ska äta. Nu ska jag ta och börja byta och om fixa mig:)
för tio är sedan föddes en ängel.. min älskade lillebror! GRATTIS! ♥

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0