kanske borta ett tag

Oj man kan säga att jag har glömt bort bloggen helt. Den har inte ens funnits i mitt huvud. Det är mycket som händer ny + jag har ingen tid alls. Känns som jag hela tiden har nånting att göra. Just nu är mitt rum ett bombnerslag. Det har aldrig varit så här stökigt. Kläder överallt! usch.. Det ska jag fixa idag. har en massa läxor. Jag ska plugga som en tok ikväll och sen har jag en massa småsaker att fixa. Kom nyss hem från träning. Har precis ätit, nu ska jag duscha! Sen städa och plugga och fixa allt för morgondagen. + att jag hela tiden är så trött. Somnar nästan i skolan. Ikväll ska jag sova vid 11.. fast nej nu går ju inte det eftersom jag har såå mycket att göra. Hörs när allt är lite lugnare och jag inte stressar mig igenom dagarna. Då kommer jag blogga! Hej så länge. Det kan vara imorgon eller kanske om en vecka eller mer.. seyaa

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0