Back on track!

Jag vill komma tillbaka till bloggen här istället! Jag tycker på nått sätt att det känns enklare att blogga på eget håll. Jag vill ha min egen blogg, mina egna regler och så. Tycker det blir mycket bättre! Och nu när jag loggade in så vart jag väldigt glad! Statstiken är nästan fortfarande lika bra. Att ni fortfarande kolla min blogg! Det gör min verkligen jätte glad! Nu ska jag verkligen blogga mycket och jag ska blogga för er. Ni får gärna kommentera om ni har idéer om bloggen osv.
Idag har jag tränat fotboll. Sam-träning med 97orna. Det var segt men det gick bra. Idag ska jag göra precis som igår. Bara vara hemma och plugga och sova! Den här helgen blir en slapp-helg. Precis vad jag tycker om. Igår hade vi handbollsmatch. Vi vann med 20-5! Super duper bra! Nu ska jag skruva upp ipoden på max och plugga järnet! Go!! Ikväll börjar solsidan också! Jag har längtat!

Kommentarer
Postat av: emma

kommer du blogga på din och sophias ändå eller tar ni bort den? :)

2011-01-16 @ 16:02:51
URL: http://eemmaoberg.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0