Solen skiner

Godmorgon. Solen skiner. Jag hade faktiskt tänk att sova länge idag. Eftersom det känns som jag inte har gjort det på typ en månad. Aja pappa trampa in i mitt rum och ba: vill du ha frukost nu? ÅHH jag låg faktiskt och sov och klockan var 8:45. Hur som helst kunde jag inte somna om. Så jag gick iallafall upp och åt. Nu ska jag snart börja fixa mig. Jag tänker INTE fastna vad datan. Det brukar bli så. Att jag fastnar vid datan och så ligger jag där med pyjamas och allt till klockan är typ 5-6. Då är ju hela dagen borta. Idag tänker jag ta vara på dagen. Jag vill shoppa! Är typ desperat. GAAAHHHH Jag satt och kollade på kläder och så igår. Tänk om man skulle ha hur mycket pengar som helst. Jag ska iallafall betsälla en keps idag! Sen har jag hittat en as snygg ryggsäck som jag vill ha och ett par as snygga hörlurar och masssa kläder. Men jag ska inte köpa allt nu. Jag vill ju inte att mina pengar ska ta slut. Jag vill ju kunna köpa en massa vårkläder osv sen. Och så ska jag nog kolla på en annan ryggsäck. Det jag har kollat på kostar 2500 kronor. Och jag känner att jag inte vill ge det för en ryggsäck. Nog om det. det vart ett långt och rörigt inlägg. Men igår så bloggade jag inte. Och jag kan skylla allt på BLOGG.SE!!! Sällen blogg.se strular. Funderar på att byta till devote. Men det verkar för krånligt ;) Aja nu ska jag ta och avsluta den här inlägget och börja fixa mig. Hörs

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0